środa, 20 sierpnia 2014

Prolog ~ Ogień i Woda


Jesteśmy jak ogień i woda, jak słońce i ziemia, jedno nie istnieje bez drugiego, ale gdy jedno za bardzo zbliży się do drugiego, zniszczymy siebie i wszystko co nas otacza - nie wierzę w to, ja i moja siostra jesteśmy "nierozłączni" możemy żyć bez siebie, jednak przychodzi to nam trudno. Ja mam moc, ona ma moc. Obydwoje ją mamy ale czy to coś zmienia? Tak, wiele. Ona jest wodą, a ja jestem Ogniem. Strzelamy tym co mamy, bronimy się wszystkim i niczym. Wystarczy  że chcę, wytworzę ogień, ona chcę wytworzy wodę, uważamy na siebie nawzajem. Ani jedno, ani drugie nie chcę uszkodzić drugiej osoby.


***
Tak wpadło mi do głowy takie opowiadanie.
Co myślicie? Kontynuować?
Szablon mi nie pasuje, ale cóż, jak będę mieć więcej to po prostu zamówie pasujący. Załóżmy że na obrazku to woda ;3
Powiedzcie co myślicie, Prooooszę :3
Pozdrawiam <3
Miyu ♥

8 komentarzy:

  1. Ciekawie się zaczyna :DDDDDDD
    Ja tam już jestem w obserwatorach xD
    Maddy ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaa *.*
    Nowy blog Gabi...znaczy Miyu XD
    Według mnie prolog ma w sobie to "coś".
    Jest chęć czytania dalej.
    Tak,kontynuować. <33
    Już masz nową obserwatorkę.
    Pozdrawiam,Julita XD

    OdpowiedzUsuń
  3. STRASZNIE MI SIĘ PODOBA
    Świetny pomysł.
    Szablon śliczny
    I love Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba ten pomysł *O*

    KOOONTYYNUUUOOOWAAAAĆ <333

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne :)
    Bardzo podoba mi się pomysł i na pewno będę czytać :)
    Kontynuuj ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł. Juz nie mogę się doczekać rozdziału 1.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnyyyyyyyyy <3
    Kocham cię za ten prolog.
    Zapraszam do mnie---->leonettaaq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń